Organisatieservice

Documentatie

Er wordt steeds meer rapportage en informatievoorziening van een ondernemer verwacht. Al deze documentatie is meestal niet wat je het leukst vindt aan het ondernemen. Ik ontzorg je graag.

Documentatie

  • Projectadministratie
  • Technische documentatie
  • Administratie optimaliseren
  • Opstellen rapportages

In het kort

Documentatie is een ruim begrip. Daarbij is het opstellen en bijhouden ervan een administratieve last, die de meeste bedrijven liever anders zien. Door slimme rapportage en efficiënte rapporten op te stellen, wordt het makkelijker. Het opstellen van (technische) documentatie is een wekelijkse bezigheid, zodat dit minder tijd kost dan wanneer je het zelf moet doen.

  • 1Opstellen technische documentatie
  • 2Rapportage maken voor projectadministratie (voor zzp'ers)
  • 3Advies over efficiënte administratie (ook ERP)
  • 4Vertalen van documenten en/of webtekst

Meer informatie

Komt er steeds de vraag naar goede documentatie over je bureau? Stel het dan niet meer uit, maar laat het direct op de goede manier opstellen. Wil je administratieve handelingen efficiënter maken? Neem dan contact op voor advies.

Dit wil ik