Nieuwe huisstijl en website na overname

Het vertrouwde cafetaria van Ederveen is door de nieuwe eigenaar uitgebreid met een lunchroom met werkgelegenheid voor mensen met afstand tot de arbeidsmarkt. De vraag aan Organisatieservice om een huisstijl, slogan en website te maken.

Highlights

  • Huisstijl
  • Slogan
  • Website

Aanpak

In overleg met de nieuwe eigenaresse gestart met een logo waarin het sociale karakter zichtbaar is. Vervolgens een huisstijl en webdesign ontworpen waarmee we de nieuwe website konden realiseren. Met een deadline van de opening van het vernieuwde bedrijf, hebben we dit efficiënt uitgewerkt.

  • 1Huisstijl ontwerpen
  • 2Slogan bedenken
  • 3Webdesign maken
  • 4Website realiseren
  • 5Doorlopende samenwerking

Resultaat

Lunchroom Het Trefpunt heeft een moderne website met de uitstraling die bij het karakter en de doelgroep van de lunchroom passen. Inmiddels is de lunchroom volop in bedrijf en kan de informatie online gevonden worden, tegelijk met de informatie van het cafetaria en de zaalverhuur.

Het resultaat